2009年10月8日

長灘島自由行生日之旅 DAY 4 (遊走station1-3)


長灘島自由行@生日之旅 DAY 4  (遊走station1-3)

 
每天起身第一件事就去睇下今日個*太陽*在不在

今天太陽伯伯開工喇~準備向station 1 出發

收起我們的拖鞋.......(腳踏細沙*)
 

 
 
 
 
慢慢向STATION 1行.....
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
接近station 1 的沙灘,有一座聖母岩礁位於海中
 
 
 
 




 

 
再往前走就會見到FRIDAYS,也算是一個出名的標誌

 
 
回到Boracay Regency Beach Resort
我地坐在泳池邊.......靜靜地享受日光浴(嘆~)





 
 
 
 
 
Boracay Regency Beach Resort 一共有3個泳池
 
你睇下我......又要玩飛碟,又要用搖控自拍!!

又要不斷提醒自己的右手*絕對不可以*沾到水

啊~下次將個搖控密封咪唔洗咁辛苦囉!!(蠢*)





 
 
 
日日如是,玩完泳池玩沙灘~~~好爽呀))))
Boracay Regency Beach Resort 的專屬沙灘





 
 
又去本地人的餐廳食飯,味道很好,價錢公道
 

 
D'Mall 每天必經之地

 
 
 




 
 
 
去到沙灘散步時,見到有人打沙灘排球喎





 

今天的日落好難忘,變化好大,顏色轉得好快
我會好好記住的,夕陽無限好,只是近黃昏



喜歡有一種黃金流沙的感覺
我好滿意這種拍攝效果和氣氛

 

我真係好鐘意睇日落,鐘意日落黃昏變化不定的顏色





 
 
這次長灘島的日落真係好壯觀好難忘
我就好似看著大銀幕,不停地轉色換景
 
 
 
 
單係這個日落.......按下的快門次數非常多
因為 左 中 右 的黃昏景色都不一樣
感謝大自然的恩賜
我才有機會遇上變幻莫測的日落
DAY 4

*完*
<<快速瀏覽>>






沒有留言:

發佈留言