2009年10月11日

長灘島自由行生日之旅 DAY 6 (回港)


長灘島自由行@生日之旅 DAY 6 (回港)
 


今天要返香港喇~好唔捨得呀
我地平時習慣訓到黃朝百晏,今日好自動自覺彈起身
抓緊時間落水玩,游呀游

 
 
再到d'mall 買炸雞食,食左好多餐炸雞,因為好食囉~







齋睇無買



Boracay Regency Beach Resort Hotel 酒店大堂
順便飲Wellcome drink,因為第一日無飲到,比左張counpon我地後補番數
味道清甜......依~個味道好熟喎!!呀)))我記得食早餐個時飲過架~

 
 
我地又要坐車坐船再坐車再坐飛機.....
重溫一次來回長灘島既行程
坐去碼頭


 
在碼頭,坐船到Caticlan碼頭  (15-20分鐘)

 
 
天陰陰....d海水都可以清到見底,可想而知真係好清呀))))))

 
 
到左坐車去Caticlan機場(坐2分鐘)
Caticlan機場

 
 

check in 既時候要將我地D*行李*磅一磅

好輕咋,兩個加埋都係十幾磅

最後我地兩個*人*,都要上磅,比佢地做紀錄

我地估.......

因為飛機細,所以載重量有限

仲要將D乘客左右重量分得平均d~

 
 
機場稅Php 20約港幣$3.7,我估係全世界最平既機場稅,係咪呢??

 
 
 
 
 
 
我主動同機師揮揮手))))   如果佢唔蘇我,我會好瘀囉~
好彩......機師都向我揮揮手,笑笑口~(讚)

 

坐位2x2
一定望到窗外的風景.....
帶住黑黝黝既皮色上機喇.......正式向長灘島 Say Goodbye~ 再見喇)))))

 

嘩......好靚啊~短短45分鐘機程就到機場
攞行李~~~快d呀))))

 

上左接駁BUS,先到T1再到T2,記住呀唔好搞錯呀~

唉.......我地就係搞錯晒,見人地落車我地又跟住落

入到機場發現唔對路喎~問下人先知,菲律賓航空係T2呀)))))

我地唯有坐TAXI去T2啦~唔等接駁BUS

 
 
 
 
唉......好唔容易搵到架TAXI,誰不知TAXI死火,停係路中心~(嬲爆)

下次都係揀D新少少既TAXI嚟坐,*lee個係我既寶貴經驗*

無辦法啦~taxi年紀大機器壞吖嘛
 



跟住仲有*出門遇貴人*既經歷

~首先講解一下,老公將我地成庫*身家財產*卷住*放係前褲袋~

其間唔知搵咩野,伸隻手落去,再伸番出嚟~

結果.....成卷錢跌左落地都唔知....

好彩.....真係好好好好好彩彩,佢身後個西裝男人執番比我地

我地馬上 THANK YOU THANK YOU THANK YOU ))))))

再一次多謝你呀))))))  (感動流涕")

如果唔係......我地無錢比機場稅PHP 750/位



LEE個機場乜都無......成個伯母咁款~

好彩之前買炸雞食,如果唔係餓屎我啦~(我唔餓得咁嘛")

仲要Delay一個鐘頭先起飛 (囧') 
 

今次既旅程完滿結束,令我最留戀係長長既白沙灘

唔需要穿拖鞋,享受住腳踏細沙,慢步中

浮浸於清澈海水中,真係一件樂而忘返既事

而且

沒有固定行程  喜歡去邊就去邊

沒有定時用餐    所以沒有增磅

沒有手信可買    所以沒有洗錢

但係我有1400張相帶回家......嘻嘻~

謝謝點閱

DAY 6
*完*
<<快速瀏覽>>
 





 
 
 
 
 

 
 
 

沒有留言:

發佈留言