2011年1月12日

墾丁高雄自由行 Day 5 (Bigtom雪糕,夢時代,ikea,回港)




墾丁高雄自由行 Day 5   2010 May 28  (Bigtom雪糕,夢時代,ikea,回港)



早安~今日天氣都係麻麻地....囧" 




 11:00AM我地自動波CHECK OUT後

D行李點算好呢??(6:00先飛喎??)

問下大堂樓下看更就知道.....

係大廈後面有個*專區*,專幫住客寄存行李~(讚*)

安心晒.....就開始出發去Bigtom喇~

大遠百門口有D巧得意既魚




我一定要去Bigtom食雪糕呀~ 




 去到地面勁大雨呀~有姐都無用!!(等*)




 (單車)港都電台的老闆是.....薜海嗎?? 









 我指定要去Bigtom食冰淇淋

嘩~海派甜心就係lee度拍架~(禾巧開心呀*,*)

順便食個早餐先










 有睇就記得小豬和寶珠姐坐過邊度啦~

我地都坐下先~(包場*)

**注意是沒有搖滾甜心口味的**

**店員說它的本名是雞尾酒冰淇淋**





Bigtom是在美國認證的純天然特製頂級冰淇淋
這種只含少量空氣的頂級冰淇淋
已經行銷並擴展到全球市場(價錢都是頂級")























 








老公的早餐......巧豐富哦~
真係幾好食喎~(唔錯唔錯*)

 



 我的早餐,窩夫(台灣叫鬆餅)即叫即整,巧巧吃~


 



 我人生第一杯咖啡!!是真的~

我不喝茶不喝咖啡原因係.....一定會睡不著*

一場嚟到Bigtom,就來一杯嘛~(不管睡不著*)







 行出去就係**薜海哭慘的樓梯**嗚嗚嗚~









食飽影飽坐捷運去夢時代
捷運內又遇上夾公仔機,
老公今次忍唔住喇~
對準鬆弛熊....夾夾夾*
















 每次NT$10,用左NT$50就夾到喇~yeah))))


 



 我地坐夢時代接駁車專車































  頂樓有個大摩天輪





























行左一陣夢時代,就要返去攞行李
攞行李之前,我地去左ikea食野~
途經馬路邊見到D車水潑套上紙條
唔知係咪抄牌呢?? 









有D餐同HK有少許不一樣,都一樣貢巧味~































 民宿外型 




 再見喇~去大遠百坐捷運去高雄機場

坐幾個站就到,快到不得了~




高雄機場係*伯母*,食飽先去機場CHECK IN呀~ 















 5日行程非常順利,去到我想去既地方 行程輕鬆
只可惜經常落雨(太陽伯伯休假中*)

但我和老公都好一致決定.....
短期內都唔會再來(起碼5年啦~)
嗯....因為墾丁除左風景靚之外....都沒有特別 



就算下次再來,風景都係一樣(不會變*)
高雄都沒有吸引我地既地方(除左夜市之外~)
 

吸引我既都已經去過(吸引力減退中~)
 

~拜拜~


*完*


 
<<快速瀏覽>>




3 則留言:

  1. 哈哈哈, 原來你都係住摩天大樓, 我想問呢~ 大遠百百貨好行D, 定係夢時代呢?? 誠品邊間大D 呢?? 因為出發前我係打算帶姨甥去夢時代o既誠品, 後來民宿老闆提我大遠百百貨都有, 所以我地最後冇去到夢時代~ ^^
    我都覺得高雄唔知可以去邊, 不過去澎湖的話, 一定經高雄轉機會方便過係台北~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夢時代要坐接駁巴,記得無咩好行
      大遠百好行D又近,大遠百的誠品好好行

      刪除