2012年4月21日

韓國首爾櫻花自由行 凌晨機+高爺+東大門 2012-4-16 DAY 1


韓國首爾櫻花自由行 凌晨機+高爺+東大門 2012-4-16 DAY 1


 
我返嚟喇~~~哩4日攰到不得了!!

今次因為睇櫻花所以去首爾,對韓國既感覺都唔錯,起碼好過9年前~嘻

4日天氣都好好,一到中午就有陽光,但沒有藍天白雲有煙霞
第1日  勁凍 "打晒冷震"
第2日  少凍,天氣好舒服
第3日  覺得有點熱
第4日  已經熱到加拿大出汗.....講番櫻花先....

一般街道偶爾會有一兩棵櫻花,不過都係好細棵,無2樓咁高/_\" 但係滿開都靚嘅

3月中上網睇預測開花時間,然後先BOOK出發日期,所以都睇到滿開既燦爛情況

不過....南山櫻花就要遲多幾日先滿開,所以睇唔到最燦爛的一剎那

當然同日本櫻花比.....真係無得比,日本D櫻花真係睇到嘩~嘩~~聲))))




我地對哩次韓國既平分: 5粒★最高

櫻花迷人 指數 ★★☆☆☆    都幾失望,數量少又細棵,品種得一兩種

韓國美食 指數 ★★★★★    餐餐都好好食....仲好飽添^.^ (肥左)

交通便利 指數 ★★★★☆    地鐡都幾方便,但係有時轉線行得太遠,甚至附要出閘

瘋狂購物 指數 ★★★☆☆    太追隨日本FEEL,唔係人人啱 (少女除外)
 


 
01:20 HK 起飛

05:45 排隊過關勁耐又多人

06:30 過關後攞行李,我地D行李已經放係地下,唔係行李輸送帶上

一出雞場....嘩~凍到不得了))))  好快就搵到6001 BUS站

07:10上車不久....已經呼呼大睡




 接近09:00到CO-OP Residence酒店,不過未有房,要等到2:00PM

唯有四圍滕下先....

我地住東大門歷史文化公園站附近,出入買左都勁方便....




 HK $1000= 144,000W  真係隨時變百萬富翁

比喻一件衫 10,000W = 大約 HK $70

唔要後面3個零   X 7就OK喇~ 10X7  = HK $70   好易計~






 
如果幾個女仔一齊去就最好,可以一齊喪買,買得多就平得多~

基本上8成鋪頭都無標價,我最唔鐘意講價 (真的)

剎價太多  要睇人面色

剎得太少  又覺得買貴左.....

下次要同ANGLE一齊去先得~



















黃鶴洞只售韓式餐具,無整餅整包工具








 仲未夠鐘CHECK IN....














 求其搵間餐廳食第一餐....



 酒店附近有士多啤梨,買左一盒



  夠鐘CHECK IN喇~

查看按這裡> Uljiro COOP Residence 乙支路高爺商業公寓




 
房間細細夠乾淨,話明係環保酒店,唔會有牙膏牙刷

雙人床太細,我地要求單人床,自己拍埋一齊,大張D訓得舒服D

房間有免費WIFI











橱柜有電磁爐,煲,微爐镬,膠板,百潔布,清潔劑,刀叉和碗筷

不過我無用







 
 韓國士多啤梨真係好香好甜,不過質好地水,唔係實的的



 之後我地小睡叉叉電......訓到自然醒已經6點多

馬上落街.....開始濕平,旁邊係東大門歷史文化公園站 13號入口

好凍呀~







 真係越夜越精彩,商場多到  行到你唔行

doota



4日裡面,我地無跟旅遊書介紹既食店

專揀D勁多本地年輕人既食肆,結果每一餐都好非常好食

我地上2/F睇下,嘩~哩間好多人,就哩間啦~

食韓燒真係好開心架~

一坐底送上一堆配菜和KIMCHI~我地都愛上泡菜嘅味道
 


 唔知點解,叫我地先燒豬後燒牛....



 係咪燒得好靚呀~~~







 再加個豆腐海鮮湯配飯

哩個湯勁好味呀~辣辣地又夠惹味道!正到痺~




 食飽飽再行街街~~~

批發商場門口勁多賣家一袋二袋....好誇張呀~



  























大爺話:買咁少就唔好影啦~ =,="買左隻虛榮髮夾,我覺得好靚呀)))))



 EAT BEAUTY 係美肌飲料,我日日都飲1-2支~嘻嘻  一般便利店都有售

韓國濕度得28%  好乾呀~




 是日凌晨3點幾先 ZZZZZzzzz......

 DAY 1


沒有留言:

發佈留言