2012年5月3日

韓國首爾櫻花自由行 南山公園賞櫻花+韓國燒烤 2012-4-18 DAY 3 (下)

 明洞2號出口, 一出就見到巴士站,我地等 "5號BUS"
去南山公園睇櫻花喇喂)))))




 




 沿路有櫻花睇





一路上山....越來越多櫻花呀~





 大約15-20分鐘上到山頂巴士總站
旅遊書寫南山 山頂有個泰迪熊博物館,不過我地無興趣.....寧願.....




 上山落山係兩條路,雖然我地唔知落山條路多唔多櫻花
不過無謂博.....剛才沿路上山都幾多櫻花睇.....
我地決定沿路行返落山  ((落到山腳先再諗點樣走啦~))
好多人一齊行架~~有人跑步上山,踩單車上山做運動
路旁金黃色的花......係串串金,我地既新年花





行車路係石屎地,行人路係軟膠地(讚*)
睇相唔多覺,我地行起上嚟就舒服好多.....
▼唔好以為係枯樹呀~睇真D....係櫻花花蕾
相信過多3-4天....必定燦爛讚放...無奈我地欠缺少少運氣











 好多串串金...好靚




粉紅配金黃
相中是一對老夫婦......好恩愛





行行下.....有個觀景台






觀景台可以飽覽整個首爾
是日天氣被煙霞覆蓋,增添神秘感













   
身上有兩款飲品&曲奇小食,可以慢慢行....慢慢嘆





 ▼左邊係馬路,右邊係行人路,而且唔多車,行得好自在
而且沿路.....無人食煙,大大聲喧嘩和叫囂
整個氣氛好寧靜.....沒有被so擾









 路邊的小野花 - 堇菜





又到第2個觀景台












 一串串.....白雪雪..............一串串.....金黃黃













 我地慢慢行....影下相,落山大約用左50分鐘






 行到山腳諗住搭taxi,不過見到有個巴士站,寫明第6個站係XX地鐡站....
我地上巴士之後,一直數住第幾個站落車.....第4個站左右....咦~哩度咁熟面口嘅~
原來就係我地住既東大門文化公園站附近,真係好好運呀~~馬上跳落車!!
去食晚餐lu....
睇左兩間韓燒,都係鐘意第一日既韓燒店多D
又食多次~
d配菜&泡菜都係食左兩碟....唔好以為紅噹噹會好辣,其實唔係架~~嘻嘻~





 今次食既牛肉&豬肉份量比上次多.....((大食左嘛~))













 齋睇"字"真係知係乜東東??全部都係食肆嚟架~





 周街都係夜市,唔好話祖國山寨強勁,韓國都唔弱架
不論有無出過既款,佢地都應有盡有,設計層出不窮
手工唔錯,質地又好~~~
仲有好多衫褲鞋襪.....都係山寨版,不過唔好意思影相














01:00am 越夜越旺越多人......旺再算什麼!!


早唞DAY 3 (下)

*完*


<<快速瀏覽>>










 ~謝謝收看~

沒有留言:

發佈留言