2012年6月10日

曼谷自由行 BKK 2012 Day 1 (Airport Express Line,Super Rich,Central World,Big C)

唔經唔覺兩年無去曼谷喇~~
5月頭吹吹下水,大爺話有平機票去曼谷呀!!! 啱啱去完韓國又去.....
6月去平d嘛,7-8月又貴....一問之下佢已經順手....BOOK埋

話晒返鄉下喎~~梗係開心啦!!! 仲無帶旅遊書去添呀~
今次都係無PLAN行程,去一般人會去既地方
踎下街邊食cow問計.....仲會行到腳指裙黑邊添~
今次只去2個新景點就係Chocolate Ville  &  新開的河邊夜市 ASIATIQUE

目的地:鄉下
人物: 我+大爺
日期: 2-6 June 2012
航班: 去程 TG 601    回程 TG 602
酒店: Grande Centre Point Sukhumvit - Terminal 21  ~ 簡稱 GCP T21 ~

今次遇到既特別事有 :

1)  有位美女推銷員誤我為泰婦,知我唔係泰人走甲唔唞!! 可能我膚色比較深 (註:我唔係黑)
2)  發現有泰國版OPENRICE,有跟住去搵食,食左兩間咁多
>click here<
3)  係Paragon超市執到200B呀~~發達喇*
4)  連上3架TAXI都唔識去T21,因為一句"亞梳Asok"泰文,司機終於知道我地想去邊~
5)  係BIG C 買左d手巾仔用嚟抹汗,抹左成日都唔臭,大爺仲強迫我聞,真係唔臭喎~點解呢?
6)  見到BTS職員帶領失明人士一步一步進入車箱,真係熱心助人(HK一定無啦~)
7)  一般會係枕頭上放貼屎比清潔房間的人,今次我地放貼屎之餘還加一個芒果,點解?遲D先講
8)  坐的士時聽到首歌,旋律係有隻雀仔跌落水,跌落水,跌落水...有3句係重複,第2,3句我又跟住唱...之後車手問我地係邊度嚟? HK呀~ 可能聽到我識得唱兩句呱~

<<我地買左枕頭,柔順劑....仲買左好多野~~該買都買了,不該買既都買了
<<我就係唔介意抬返HK呀 !! 要振興泰國經濟嘛~


曼谷自由行 BKK 2012 Day 1  2 June 2012 (Airport Express Line,Super Rich,Central World,Big C)
出發>>>>>>


一落機就好容易搵到Airport Rail Link  > TO CITY (B1)


























  



拐個彎就到了~





















機場到Phaya Thai 站 > City Line 單程票價45B ,車程約30分鐘 ,沿途停靠7個站~
還有另一個特快選擇Express Line (半小時一班)
見到有哩個 90B 17min 不停站去到Phaya Thai站, 就坐哩個啦~ 2人都係180B 好抵坐呀~
一次過買來回票...更有優惠價呀~~都係150B, 實在太吸引喇~~不過我無買!!






























 D坐位好舒服,90B抵比~嘿*

























  




我覺得我好似坐梗西鐡 (下一站錦上路~哈哈)
車票到站時要比番佢





















真係好快到Phaya Thai站 呀~~  衝呀)))))
唯一美中不足就係無電梯落, 好彩係吉喼咋~



























  



沿路見到 CURRENCY EXCHANGE , 佢個RATE無咁抵!! 
都係SUPER RICH 高D~





















一路行多50米左右就到 BTS 的 Phaya Thai站 ~  勁方便!! 有電梯上





















坐6個站就到 ASOK

















 
 



一出就見到 Terminal 21商場
構思和設計好似機場,每層有不同既國家做主題,不過我地最後一日先行




















  

Grande Centre Point HOTEL
去到3:45PM,竟然仲未有房,要等多半個鐘
我地唔等啦~ 出發>>>



























  



馬上去 Chit Lom站外既 super rich 唱錢先
2010 June 2 (SAT)   1 : 4.03B
都算勁高喇~~  好多地方都係3.98B   過兩日再唱得 4.00
















































  




去到Central World ,有好多古董車呀~



















  

上Central World FOOD COURT都唔知食乜好~
求其食....我永遠都係食米粉





















































再去melt me 食Mango & Forest Berries,勁好味呀
2 FLAVOURS  99B





















 又真係整得幾靚,呃細路一流~哈哈哈





















買左少少比阮小姐做手信













































 
 





又去Auntie Anne's 買個芝士雞肉卷,個芝士粉好香又濃味~~
個青檸汁好好啜啜啜啜~~~啜爆呀!!





















5:30 勁塞車 



















































staub 由11,200B 減到 5,600B 抵唔抵呀~~~好似24CM
 

去拜拜四面佛  80B/SET




























之後行去水門雞飯,認住粉紅衫





















今次隻雞唔夠滑,無以前咁嫩  (我都無以前咁嫩滑啦)
個汁依然係靈魂 , 辣得嚟...又會追住食
大熱天時仲飲晒個湯,就知有幾好味啦!! 充滿胡椒雞香味~~正到痺!!



短短幾小時食左好多野~我係雞仔腸嘛!!
係時候去BIG C 行下幫助消化,一行又行左兩個鐘





















買左香茅茶





















比人掃晒喇,得返好少貨





















 
買左兩包藍色柔順劑都係HK$4蚊1包,未開都聞到香味






















驅蚊用品都係必買,因為我極度惹蚊 , 比HK買平好多












































































上上層睇下家品.....大爺開始腳痛 (咁快)
我見到隔離巷有張櫈,咪攞比大爺邊坐邊睇頭盔~~  (真係大爺咁款)













































一共6袋 ,返酒店lu





















上到房.....都幾靚喎~ (房間相遲D先出,哩篇實在太長喇~)
鄉下妹未用過電動窗簾 , 第一日係咁 襟上襟落,又襟停 , 唔壞至奇














































百力滋 要搶先買到呀~~無辦法啦咁平~  15B-20B 一盒
原來7-11都係一樣價錢























是日宵夜
薯片冬陰功味,辣辣地~好味
KitKat 味道同長條型一樣,不過變左一粒粒~好食
生果新鮮































 機票朋友送左10張 One Day Pass比我地....嘿嘿*
可以日日亂行亂搭都得lu























DAY 1 

(完)


<<快速瀏覽>> 

曼谷自由行BKK 2012 Day 1 (Airport Expree Line,Super Rich,Central World,Big C)

曼谷自由行BKK 2012 Day 2 (Greyhound Cafe,翟道翟,唐人街)


曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (TESCO Louts,文華Afternoon Tea,曼谷的士)


曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (Chocolate Ville Bangkok)

曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (Grande Centre Point Terminal 21,Paragon)


曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (ASIATIQUE夜市,建興,TESCO Lotus)


曼谷自由行BKK 2012 Day 5 (Paragon,Terminal 21商場,Airport City Line)



沒有留言:

發佈留言