2013年3月21日

台北 Day 3 (西門町璞麗商旅,牛爾,華西街夜市,師大夜市,西遊降魔篇)




西門町璞麗商旅,牛爾,華西街夜市,師大夜市,西遊降魔篇 台北 Day 3 



第3天是下大雨的一天,既然無咩相好出,就睇下我地間房啦!! <西門町璞麗商旅>
房間細細,又乾淨整潔!地點超超超近西門町站6號出口~
晚晚去夜街都好方便!!!晚上又唔嘈吵~酒店離捷運不到1-2分鐘
上到地面見到屈人寺第二巷就到了,最緊要又唔貴呢!!
門一開...就一眼望晒!!細細地執行李都好爽手好多,唔洗滕嚟滕去~有機會下次都會入住
不過最唔好就是沒有窗

2013-2-27 (Wed)













 哩個設計好好呀!!分開晒...另到我地唔洗朝朝爭廁所用
有人霸佔屎坑又唔會阻住刷牙洗臉!!咁就可以快D出門口




 因為房間沒有窗,去落到去先知今日.........噢!!!落狗屎呀~
人地仲諗住今日去淡水八里踩單車嘛~~~唔通連個天都唔鐘意我
唯有去食阿宗,先諗下一步啦!!!!
之後....大爺疑似患上感冒!!馬上去康是美買藥





 去左忠孝果邊行下....無咩好睇!!因為下大雨串步難行~
去sogo食左杯熱情果





 食了感冒藥大爺開始有睡意,打道回府好讓大爺睡一睡
而我又點會坐定定係度睇佢訓覺啊~~
經我一輪咀.....說服大爺比我一個人去行街!!!
yeah)))) 我有1.5小時...對錶~~~衝呀)))先去康是美買野先





 西門町康是美








 我的美麗日記勁齊貨,價錢同hk屈人寺差幾蚊雞
特價NT$377/2盒,平常價NT$399/2盒

7-11&屈人寺都是NT$399/2盒



 去長虹對面間屈人寺買牛爾面膜
day 1 敷過覺得好補水又姣C服,咁啱有d產品做特價
見咁平....買埋凍膜和閃白去角質(上網話唔錯)

 美肌仲做半價添~又唔係過期貨
去到2015年.....唔好諗>買!!
由NT$199減到NT$100(只做幾天特價)一盒10片
大約是HK$2.6一片,平到笑呀))))










 又行去東龍酒店旁邊的黑橋牌買手信



 一個人濕平的時光....過得特別快!!



 全部拆盒入喼,牛爾面膜個盒真係值得一讚....夠環保











 大爺睡一睡.....好好多,精神回來了~~7點多去華西街夜市
見到甜不辣勁多人....我地又去吃一碗,嘩~~真係好好食,食得太快所以無影相
食完仲可以盛湯飲......真係好正呀~~老闆好熱情......
之後去食豬手,魚丸湯,魯肉飯....嘩~唔洗講....好味到暈!!!

 華西街其實無咩好行~~好似廟街咁樣...有咸碟...有舊式玩具賣
鮮榨蔗汁...勁香勁鮮甜,去邊度搵呀)))
經過龍山寺影張相就去下一站...又是師大夜市




 行去師大必經過頂好(=HK惠康),又買一大袋手信




 許記生煎包又是必食的~熱辣辣多肉汁(NT$8/粒)




昨天食了大台北鹵味,今日食燈籠鹵味





 (上)買完鹵味去到附近的公園食(踎街邊)
整個公園姣多人食野架....扮街童風味十足!!







 回捷運站會經過永豐盛饅頭店 
見到人龍就知好野啦!個個饅頭都大大個,脹卜卜
黑糖饅頭NT$15,質地睇落好實,其實好軟,好似海綿一樣!!
我超愛呀~~買埋明天上車上機食,雖然大大個
但細細口....滅下滅下好快食晒~~




 晚上10點回到西門町,我地決定去睇西遊降魔篇,因為有小豬囉~~
係HK都好少睇午夜場,反而去台北睇 (23:30pm NT$200/位=HK$50)
不過再夜D都有,12點幾....連1點幾都有呀~~咁咪睇到3點先散場!!真誇張))))
開場同HK大同少異,先來少許廣告就開場~~
最好就係好多演員都係用原聲,我最憎聽配音!! 都幾好笑~~是旅行難得的經驗
1:30am散場....不到2分鍾就回到酒店!
 *完*

沒有留言:

發佈留言