2013年8月9日

沖繩出發前之♥機票♥酒店♥租車預備篇





沖繩出發前之機票酒店租車預備篇


 

2013年2月book左9月去沖繩,足足等左7個月........終於可以出發喇~(等到頸都長*)

係2013年2月出過一篇在"俠客行"app訂雞票的過程,雞票就唔多講~~(想睇按我)

接下來就要訂酒店喇~~~3月頭勁上agoda搵酒店

搵酒店方便,要好少少靚靚少少....又要近沙灘既4-5星酒店

一般都要千幾蚊
或以上一晚

不過諗諗下.....去到沖繩自駕遊的話,日日都"泠街"

就放棄住好D~搵D又平又靚既酒店,又可以慳返D錢
♥  實行嚟個平宜遊沖繩  ♥睇左千百遍.....最後揀左哩兩間

價錢好位置好最重要係總評價非常高,其他国家的人評語我唔多理

一睇到hk人的評價個個都勁讚....就知好野嚟啦!! (hk人出名奄尖嘛)

 


< 5日4夜>
 

第1日
西佳那霸酒店
第2日 高級大廈酒店
第3日 高級大廈酒店
第4日 西佳那霸酒店
 
 
 


哩間稱不上是酒店,用民宿嚟形容比較貼切

位於美國村附近的安良波公園
,而且"坐落於沙灘之上"
,仲可以睇埋日落添~~

唔洗比5星級既價錢,都可以欣賞一模一樣的黃昏....
 

哩個係我揀既原因設備一般齊全 , 免費區域網路 

仲有小廚房就可以整簡單的早餐&宵夜

周圍有餐廳, 老麥 ,停車場 同 油站 , 自駕遊的話地點真係唔錯

重要係每晚$4XX蚊,加埋agoda硬性的16%服務費每晚只需HK$513咋~

仲有咩理由唔揀吖~~











沖繩西佳那霸酒店(Best Western Naha Inn)連結按我
 


哩間位於"安里"站,距離国際通只是5分鐘路程,雖然不是最近

但係齋睇房間相片是最正常的一間,又正正係單軌電車站隔離

還有......最最最吸引我的就是附近有間24小時超市,唔洗愁夜晚無街去

價錢合理,每晚$3XX蚊,加埋agoda硬性的16%服務費每晚只要HK$428~

照舊book兩張單人床雙人房,想唔一張雙人床(太細),細間就一定架啦!!


第一次係agoda訂酒店,好緊張~ 

訂的過程都算簡單易明,可能係全中文啦~~好順利book完~





==================================
3月中訂完酒店就開始睇租車的資料
==================================





係沖繩租車都是搵OTS
  -  http://www.otsrentacar.net/

租車日之前3個月就可以上OTS預約,全網是繁體字
超方便

揀自己要的車,用車日期和時間就得,隔一天會收到 e mail通知

會比一個預約no我,不需比訂金,大家都係講個字~

出發前要去運輸處申請国際牌,即日取證$80


唔知到時我地架車係咩款呢??
 


ご利用料金合計金額
レンタカー代金 6,090円 × 1台 = 6,090円
免責補償料金 1575円 × 2日 × 1台 = 3,150円
9,240円

我地只租2日價錢是9,240yen = 大約hk$
740(兌率用8.0算~)
依家7-8月兌率接近7.9左右,好想再低少少~~嘿*



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

雞票 , 酒店租車 都攪掂晒~~~安樂晒!!!

一切都是等待出發中~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

又係時候係個櫃桶底巢返隻<戀戰沖繩>睇下先~

<戀戰沖繩>是2000年的電影,想當年無高清又無J2台

一得閒我就會睇哩套<戀戰沖繩>,因為我勁鐘意王菲囉!!

睇睇下哥哥都幾靚仔~~
 
 
 

基本上.......D對白我都記得很清楚......哩套是我人生中睇最多次既電影

最近忍唔住又睇左一次......梗係唔會坐定定睇,睇下聽下.....邊睇邊上網~


 



好多日本人唔明白.....點解咁多人去哩度ANA酒店的"水上活動中心"影相留念

原因好簡單就是............懷念哥哥囉~


如果唔難去......我地都可能會去嘅
,到時先算~



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


每次去旅行都係由我負責睇地圖,大爺負責比錢

我的方向感比較好,一睇就知往那個方向走, 大爺就有點迷~~

好樣大爺有更多時間去放空~~哈哈*
 
 

国際通
 
 









 

outlet mall睇落都幾多野行~~
將會是行程之一,唔知點解覺得日本既outlet特別好行~
 



我和大爺一致決定,有某D景點唔會去,包括哩個出名的海洋館..........無原因
個個去完都覺得
,我地唔係唔喜歡海洋生物,只係一般想睇既......都睇過~
 
 


至於每日5-6餐都係去到邊食到邊.......唔會刻意跟旅遊書去搵食

但係特產就一定要試試囉~~
苦瓜,夜光貝,海葡萄,黑糖


 

其實最想買日本酵母
至真


發UP瘋完畢~~


計下婆仔數先 -  沖繩5天之旅

2人來回機票連稅 : $2478

4晚酒店 : $1882

租車2天 : $740
-------------------------------------

=    $ 5100
==========
==

嘩~~~抵過去泰國呀陰功
,都係平機票的功勞

祝自己旅途愉快,藍天白雲陪伴我
9月頭出發~~

千奇千奇唔好打風呀)))) 拜託~

如有兄弟姐妹去過沖繩.....不妨提點下吖~~


*完*



~~快速瀏覽~~
沖繩自駕遊2013 Day 1 (國際通,遇上颱風)
沖繩自駕遊2013 Day 2 (陽光燦爛的國際通,OTS取車)
沖繩自駕遊2013 Day 2 (泊いゆまち漁港,沙灘,cafe,美國村)

沖繩自駕遊2013 Day 3 (泡瀨漁港龍蝦定食,ANA洲際沙灘)
沖繩自駕遊2013 Day 3 (萬座毛,古宇利大橋,美國村)

沖繩自駕遊2013 Day 4 (outlet mall,小祿,和平通,第一牧志)
沖繩自駕遊2013 Day 5 (沖繩百貨,那霸機場,回港,手信)

~~快速連結~~ 
 

 

沒有留言:

發佈留言