2011年1月7日

墾丁民宿自駕遊自由行 Day 3 (後壁湖,出水口,貓鼻頭,白沙灣海灘,砂島,墾丁大街)


墾丁民宿自駕遊自由行 Day 3 ,2010 May 26
 (後壁湖,出水口,貓鼻頭,白沙灣海灘,砂島,墾丁大街)



天公不做美,一整天都是陰天(可憐")
我在墾丁天氣*陰* (囧")
出發))))))


 

旅遊書話lee度有個馬+牛既牧場  
我好鐘意馬架,所以都嚟睇一睇 
點知去到.....乜都無~?????~走人" 



我地又來後壁湖開餐~

今日晨早流流叫左一個餐,巧豐富哦~
白灼蝦,炒飯,甜酸魚,魚湯,炒菜


老公想食飯,話要有米落肚喎~(哈哈") 





 白灼蝦大大隻勁鮮味(啱晒禾")




唔知台灣叫咩菜
我只係手指指要炒lee個,新鮮爽脆~正" 





 一魚兩味既甜酸魚和魚湯 (無醒味)





 這餐好滿足哦~讚讚~





 最後個魚湯喝不完,店員說:打包~吓"~點打包呀~

原來用個裝金魚既透明袋,袋住(我暈了")~

(滴汗中")個透明袋安全嘛??D湯還熱嘛~

結果真係無事喎~(忘記拍照")

下一站出水口

好多人玩浮潛都係lee度上岸同下海











 D海水藍到無朋友呀~





















 貓鼻頭公園係墾丁地標之一

去到勁多同胞參觀,又*爭*位影相.....唉!!

我投降"...最後影左幾張相,速速閃人~(囧*)






 墾丁白沙灣海灘 海角七號-阿嘉和友子相擁的海灘背景喇~




 
沙灘貝殼砂純度高達85%
你話好白又唔係好白吖~又係勁大風大浪囉!!










大風到不得了)))))北風呼呼吹....





 途中會經過好靚既魚魚彩繪畫





 紅柴坑是一個海邊的小港口

主要的觀光點是小海豚半潛艇

後面有一棵秀珍菇呀~






 山海漁村 自從海角七號後開始成為熱門的景點之一





 碼頭有村民係度釣魚
 
還有一幅長長長既*海鮮畫*呀~(巧靚")






 我地今晚要還車喇~(有點不捨")

去要去油站入油,用幾多就入番幾多就OK喇~

只係入左NT$200咋*,Honda Fit你真係好慳油喔~
之後去左北門,門後有坦克車~(戰車)





 
**請注意:以下對白純粹虛構**

我影既時候,老公剛剛捽眼.....嘩~哈哈哈

係咪形容得好貼切呢??呵呵












 墾丁恆春-南門路






我地已經無咩地方想去....

唯有番炒*砂島*啦~

 話咁快....就到砂島喇~

噢!!今日同尋日比真差好好好遠啊~(囧")

昨天的藍天白雲和發光的海水都消失了!!





 沙灘無人,我地無無聊聊.....玩雙重曝光~嘻"















 我地又到大灣路,lee一排民宿好full架~
夜晚睇又幾靚喎~
海堤民宿





 是日晚餐-墾丁大街































































 上好旅店 7-11個牌就係我地屋企喇~




 是日宵夜,又食燒蝦,食過番尋味~yummy~



話咁快....
明天準備去高雄lu.... 高雄我來也))))) Day 3


*完*

  

 
 
 
 
<<快速瀏覽>>





1 則留言: