2015年10月12日

台中7天自駕遊DAY 4【35甕缸雞&鹿港鎮&一中商圈】


離開妖怪村.....去吃雞~~
落山途中去鹿谷35甕缸雞總店
 

 
35甕缸雞鹿谷總店 

 
 泊車在門口,已經見到好吸引的大烤爐
 
烤雞下面個兜儲起雞油
 
 龍眼柴
 
 
 
地方好大,我們坐靠邊的位置
 
35甕缸雞是用搭配陶甕、龍眼樹木材烹烤
 
 雞油拌飯來了,唔洗講都知香啦!
 
~涼伴過貓~
涼伴是沙拉醬,過貓是菜
 
呀姨送來一鹽一油
吃雞皮點鹽
吃雞肉點雞油
 
還奉上一對勞工手套,主要是隔熱
 
甕缸雞NT500元一隻

大爺開始撕雞,好易撕
雞肉很嫩,多一種燒烤香氣

雞皮油份已經完全迫出,所以很脆

我最愛吃雞胸,都是嫩的
點上雞油吃就是絕配
不會油膩,還多一種香氣

食得多開心,食飯其間下大雨
食飽離開就停雨,時間啱啱好~
 向彰化鹿港出發
 
 

 鹿港鎮的鹿港古街閒逛
我都喜歡睇舊東西

 

 取消清境2天
就決定到最後一家台中民宿多住2天
NT900一天
不想多介紹,只是平宜而且有車位
 
安頓後,樓下就是一中商圈

 好多本地人的一中商圈夜市

 

 除了食食食還有買買買

 
 
食左半月燒....一個烘脆的包
包了豬肉,芝士和配菜,好食好食

 是日大爺生日,都唔知食咩好
就揀左小王子

 

DAY 4完
 
❤️快速瀏覽❤️
 
 
 
 
 

17 則留言:

  1. 美食遊記﹐食左好多好野

    回覆刪除
  2. 隻雞好正,引C人咩,兩個人食得晒隻雞?

    回覆刪除
  3. 烤雞的香味已經飘到來呢度喇!!

    回覆刪除
  4. 龍眼柴燒出的雞係咪有龍眼味?
    你踩單車張相好似壁畫^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 大爺生日飯食小王子 , 証明大爺响你心目中係小王子嚟呢 , 卡卡~!!
      隻雞真係好吸引 , 無哂啲雞油 , 睇得出皮脆肉滑~!!!!!!!

      回覆刪除

      刪除
  6. 涼伴過貓個名雖然怪,但就好有創意囉!

    回覆刪除
  7. 我一見到隻烤雞我就即刻入嚟睇啦……
    好吸引呀!

    回覆刪除
  8. 隻雞真煲好吸引,希望我都有機會去試吓!

    回覆刪除
  9. 自從我同老公去左轉澳洲自駕遊 我地都愛上左 真係好方便! 遲下可以跟住你個plan去玩喇

    回覆刪除
  10. 好難搵到柴火燒雞....睇落啲肉又嫩又脆.正呀!~..好想食呀!

    回覆刪除