2016年5月28日

京♥阪和Day 4 京都駅都路里/100円店


離開金閣寺剛好有巴士
係特快開往京都駅的巴士
重要有位坐(勁開心)
之後勁多人,迫到呢~
坐巴士搖下搖下就想zzzZZZ....
多得身旁既日本長舌婦由上車吹到落車
真係好想薯佢,想訓都訓得無咁冧
 

去到京都駅馬上醫肚先
 
知道京都駅有個地方叫「拉麵小路」10/F
去到先知係由多間拉麵店組成
都係求其用眼揀左一間叫博多一幸舍拉麵
感覺好似有保證d

炸雞/飯/黑蒜叉燒豚骨拉麵
3款都好食,食拉麵好難中伏

食飽拉麵去食抹茶
雖然算是同一個地方由10F到6F
都要D時間去搵路

京都駅伊勢丹百貨
茶寮都路里6/F
時間6點,排第3

好快就有位,因為唔介意坐大枱

 係日本我會好好珍惜食抹茶的機會
因為HK的抹茶真係一次又一次麻麻地

當時和大爺食得好開心
覺得好好食,但又未到超級好食果種

不過我錯了

因為前日係美麗華食果間由宇治來的抹茶
哩間曾經是我們自駕遊心水之一
既然你由宇治過江龍來港
咪試下啦(攝:尖咀美麗華)
 
我好直接地覺得唔太好食
抹茶軟雪糕唔好食,奶味好重
抹茶味就要讓位,而且有d甜
即刻懷念京都吃的抹茶
 
我:就係知道佢來自宇治先會去食
點知不外如是

大爺:好多魚夠係日本運過嚟
咪一樣唔夠係日本好食
 
啱.....你講得好啱
(題外話講完)

 

食完甜品又開始逛街
 
 

 
上次行過Yodobashi覺得幾好,又去行下
用100均 app check到在我15m範圍內
就有100円店,原來係B1
Le Plus 100円店
 
 
 
 
 
好多櫻花系列
全都是100円任揀
 
 
 
 
 
Yodobashi B1 另一邊係Global超市
 
 

 

買完手信返酒店
又再出去行下,順便買個包做宵夜

12點仲咬住個包&刺身爽呀~~
 
~Day 4 完~


🎎2016.2月京♥阪和🎎
酒店篇:

行程篇:
 

14 則留言:

  1. 綠茶雪都是在日本食最正宗最好味﹗

    回覆刪除
  2. 日本坐車唔係要安安靜靜咩? 我今年去東京坐地鐵同團友都唔敢講咁多野。日本的100 yen 店的貨物品質真係高呢。

    回覆刪除
  3. 超鐘意行100yen店,我一定會買買買唔停手架!

    回覆刪除
  4. 我係日本都係最中意行100円店XDD

    回覆刪除
  5. 可能抹茶雪糕呢味野本身其實唔算完全係你杯茶LOL

    回覆刪除
  6. 宵夜個啲刺身睇落唔錯喎!

    回覆刪除
  7. 原來大爺都係綠茶控?
    美麗華個間我覺得好一般,冇傳說中講到咁好

    回覆刪除
  8. 綠茶都係要喺日本食好呀~~
    呢間100円店好多野買喎...你講得啱呀...睇左其他100円店之後, Daiso就睇唔上眼喇~

    回覆刪除
  9. 日本又真係好少遇到長舌婦/佬,反而HK搭車就經常遇到,最怕果D由上車講到落車,所有家事都被迫全程聽晒,唔知好嬲定好笑XXD

    回覆刪除
  10. 老老實實講.....其實我都好鐘意行100円店~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    同埋超市都係我最愛~~~

    回覆刪除
  11. 我見到你送比我嘅富士山碗呢 , 原來仲有櫻花系列 , 好靚呢~!!

    回覆刪除
  12. 中村藤吉焙茶好過抹茶呀!!

    回覆刪除
  13. 我都係綠茶、壽司迷,遲啲去到日本一定要試返夠本!所以而家慢慢睇返妳D舊blog溫習下!😆

    回覆刪除