2017年7月7日

焗蕃薯條


從今年2-3月開始,發現自己肥左8磅之多
但.....又不能跟零食說再見
唯有自制零食,起碼健康少少
現在''盡量''晚飯後不吃零食
這個焗蕃薯條會中午食,希望多D纖維

切條後要浸水2-3分鐘
等白色汁液分泌出嚟

吸乾水....

欖油+鹽+胡椒少許拌勻
先預熱焗爐
約180度焗45-60分鐘(視乎自己個爐)
中段反一反轉蕃薯條

食得喇~~ 

一邊上網一邊食,好快就食晒
有D頭尾焗到脆脆地,好味道又香口
甜味的蕃薯條,真係好健康
心靈上可以代替薯片~~哈''

~完~

23 則留言:

  1. 睇唔出你肥左喎, 唔通又係肥左係耳仔? XD

    回覆刪除
  2. 我都唔知你肥响邊度? anyway.........呢個零食又健康又好味~!!

    回覆刪除
  3. 我呢邊啲鬼佬就最愛吃番薯條,不過都幾貴㗎,好似你整的那麼多就差不多要十多廿港元呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係見到D鬼佬焗番薯條我又焗埋一份,都幾好食~
      一份都賣得幾貴喎,可能HK蕃薯好平啦

      刪除
  4. 夠晒健康同埋唔麻煩喎!!!見唔見效?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通便就好見效~~哈哈,要加埋運動就好好多

      刪除
  5. 肥左8磅?我見你去石垣島影的相都吾覺你肥喎,重好標準添,自家制的焗蕃薯條好健康呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係要去石垣馬上減,當時都減左5磅了

      刪除
  6. 我都鍾意食蕃薯條。 我由12月開始肥到3月,又係8 磅。慢慢肥唔多覺,但要減就難過中六合彩。

    回覆刪除
  7. 我又整!...... 可惜我無焗爐

    回覆刪除
  8. 真係睇唔出你肥咗!但哩個好正,搵機會試下先^^

    回覆刪除
  9. 本身我好憎食蕃薯,但睇到佢炸成薯條咁又有少少對佢改觀!😈😂

    回覆刪除
  10. 點解要白色汁液分泌出嚟??

    回覆刪除
  11. 你咁高又瘦底,肥8磅都唔覺o既。

    回覆刪除
  12. 你去日本d相都唔覺得你肥~即係無事啦~

    回覆刪除
  13. 自己整一定好新鮮好好食!

    回覆刪除
  14. 你都叫肥, 咁我叫咩喎!
    希望搬屋可以減到肥..HAAAA

    回覆刪除