2017年7月26日

東京紅楓 - 新宿京王線→高尾山口駅


高尾山




新宿出發首先要搵條新宿京王線KEIO
新宿京王線 入口近 京王百貨店那邊


當時有車站女職員在售票機隔離當值
SHOW比佢睇要去高尾山
她就從旁協助買票,非常感謝!!


無人協助真係好難買(對我嚟講)
最終可能會用Suica卡就算
免得死細胞

成功購買2人來回
新宿駅→高尾山口駅
&
單程吊椅乘車券(片道劵)
單人來回車票&單程吊椅乘車券=1020円


車程最快47分 - 55分左右,不用轉車


對面位美女好累呀,走左我又學佢(多幼稚)



到喇到喇.....


高尾山口駅好有藝術氣質


新宿京王線→高尾山口駅










有多間蕎麥麵店選擇









嘩~~~陽光照射下
紅橙金葉都閃閃發光






3種方法上山
1)步行
2)山麓駅→山上駅(吊椅)
3)清滝駅→高尾山(纜車)


先去山麓駅排隊坐吊車上山


排隊時的紅葉畫面





*乘吊椅車券在新宿駅時一拚購買*

就是坐這種吊椅上山
準備上山喇~~緊張又興奮''



有專人指導坐上吊椅



出發....好玩呀喂)))



慢慢的...不搖晃
背包要放前面






擺好POST影相,上到車站就有相睇
不過影到我好浮腫(無買)


好快就到,感覺似5-6分鐘














慢慢行落山約40分鐘



好多日本人行
























待續.....

8 則留言:

  1. 好靚的紅葉,我都要克服坐吊椅,我好驚架>_<

    回覆刪除
  2. 呢隻吊好玩呀~可惜我只玩過來回一次!

    回覆刪除
  3. 太陽照射下...........紅葉變得特別美~!!

    回覆刪除
  4. 高尾山口駅好無印feel~
    好想知你最後有無食蕎麥麵~

    回覆刪除
  5. 訓覺果位美女既姿勢都算好,好多時候坐車見到人訓覺訓到口開開.......

    回覆刪除