2018年2月27日

美登利寿司(銀座店)


🍙🍘🍣🍙🍘🍣🍙🍘🍣🍙🍘🍣
10:45am到已經有人龍排隊
11:00am開店,目測排第40左右




馬上上網查店內有多少席
最好第一輪能入坐
旅客和日本人各半







第一輪順利入坐坐bar枱
見到師傅好忙碌,我對眼仲忙
一盤又一盤壽司送出去
樣樣都好想食,可惜個肚有限
喜歡坐BAR枱近距離睇到師傅
由一無到有既壽司過程,好睇好睇~



最掛念的蟹膏,不得了...
味道完全沒~有~變~
每次一篤一篤送入口
真係好好食



期間限定蠔
有醬油味道,蠔味鮮濃~~正!



這個蠔無味道(好難得)



大爺最愛海膽
完整...賣相好靚
味道非常鮮甜,無得輸''(不得了~)



一set 









好滿足離開,人龍應該會持續



第一次見¥100飲料機,全都是¥100



順便行超市和激安



返酒店取行李
坐taxi去新橋駅(懶'')



到東京駅乘NEX到成田

~~8天旅程完結~~



這次8天旅程好開心
跟以往行程很不一樣
●跑步
●網球賽
●飄移
●餵貓
●掃帚草
●濃霧
有好多不同的體驗和玩法
好開心能夠順利完成



■這次旅程的電話卡
文字/相片完全夠用(whatapp&fb)
睇片另計



■買左兩秋🍇🍇返HK
睇相唔覺有幾大粒



接近雞蛋般大,清甜多汁

9 則留言:

  1. 間壽司店咁正,唔怪得咁多人排:P
    好大粒提子@@

    回覆刪除
  2. 壽司好正,睇見我都流口水中^_^嘩﹗提子原來好大粒,幾銀呢?

    回覆刪除
  3. 未見過咁大粒提子...好想食呀!

    回覆刪除
  4. 日本真係好極唔厭!!!!!!
    我都好鐘意食美登利~~~~但我之前係去澀谷哥間~~~
    又係多人到癲....其實係要攞飛我之前食哥間...佢地有d人齋排隊無攞飛搞到頭輪無得食..
    我之前都係食頭輪..好彩咋!!如果唔係有排等!!
    我都覺得好好味~~~尤其食過佢個原個海膽..超正!

    回覆刪除
  5. 啲壽司&刺身,睇落好新鮮呀!~正呀!

    回覆刪除
  6. 間壽司店好唔錯咁呢,貴嗎?
    提子超大粒呀~~~~

    回覆刪除
  7. 提子真係好好好好大粒呀~

    壽司店將會係香港開呀~

    回覆刪除