2018年5月21日

糸島牡蠣小屋⟶服部屋嘆燒蠔


世界級美味牡蠣
以後我食唔番點算啊?





離開別府向⟶福岡糸島市出發
早餐簡單吃Lawson便開車
路上經過好多讚嘆的山路美景




糸島市
一個偏僻...又好多車出出入入既地方
因為是牡蠣季節來了~




好髒~




糸島牡蠣小屋 - 服部屋






<糸島牡蠣小屋>
在G MAP找到,去之前上網查清楚
出發前無咩期望,尋找資料不多
每年大概11月-3月是牡蠣季節
只要營業中就放心去又不能盡信
難得遇上蠔季節,一定要去拜訪




每間貌似臨時塔建海邊小屋都出現人龍
有7-8間營業,食邊間都無所謂
相信每間小屋都勁新鮮
揀左一間人龍最短,希望快D有位
等了10多分鐘




















裡面好熱鬧
人人忙碌燒海鮮
大家都食得好開心,棚內充滿喜樂




有外套提供,可以著可以唔著
以防衣服弄髒,人人都穿




旁邊的日本人
聽到我地用母語廣東話交談
感到好奇
這裡沒有外國人聲音




用圖片點餐無難度
牡蠣1000円一份約10隻視乎大小




急不及待....燒燒燒




兩種扇貝唔識分
睇住佢...開合開合超新鮮




原汁原味,肉質好爽好鮮味
連泡野都照食(唔係屎)
以後我食唔返點算啊!




龍蝦湯,凍凍地飲好好味




蠔殼平面向上,燒兩三分鐘即可
視乎想食有多生熟




自己燒...自己開蠔殼
嘩!!脹卜卜啊~好好食,真係無得彈
以後我食唔返點算啊!X2














好快吃完一盤,要加多盤




大爺一定要食海膽
超鮮甜味,剛剛撈上嚟嗎?




蠔炒飯
數一數有8隻蠔,一D都唔孤寒




以後我食唔返點算啊?X3
好正既體驗
非常開心
非常滿足
糸島牡蠣小屋...非同小可





下一站⟶福岡outlet




只逛sport depo
逛完即走,沒有逗留




回到福岡博多REI東急酒店check in
先放下行李
再去附近油站入油
咁樣入油第一次見,由上面掉落嚟




順利還車,自駕完成!




兩手空空去行博多駅




嘆杯抹茶甜品就完美




便當+冬甩做晚餐/宵夜

19 則留言:

  1. 真係睇見就流口水,我唔中意食生嘅,可以燒熟食就一流啦^^

    回覆刪除
  2. 牡蠣一定要夠新鮮否則食完好易會肚仔痛:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好....大爺既玻璃肚都無事^^食得過啊~

      刪除
  3. 得幾個月有蠔食,咁就一定好矜貴啦!

    回覆刪除
  4. 印象中自己開穀食蠔已經要數2013年了! 下次帶小朋友都唔知點自己開 :D

    回覆刪除
  5. 好正呀!! 第二度食唔返咪再去過囉~~ 哈哈!

    回覆刪除
  6. 呢到食燒蠔真係又平又好食,係香港一定無食得咁放...

    回覆刪除
  7. 咁樣食燒蠔好正呀!!!!!!!!!!!我都想去一次咁樣既燒蠔旅行~

    回覆刪除
  8. 好正呀燒蠔...引到肥人流晒口水呢~

    回覆刪除